Opendag Duikclub Lemmer geslaagd

Zaterdag 25 sept. j.l. was weer de open dag van duikclub Lemmer. Klokslag vier uur melden de eerste bezoekers zich aan, maar net op tijd waren de vrijwilligers van de duikclub gereed met alle voorbereidingen. Helaas viel de opkomst een beetje tegen. Mocht het u financieel weerhouden te gaan duiken, wat we ons voor kunnen stellen in deze economische recessie, dan kunnen wij u mededelen dat duiken niet meer kost dan een gemiddelde andere sport. Ook is duiken mogelijk voor ieder redelijk gezond mens, je hoeft echt niet het karakter van een marinier te hebben.

Maar we mogen niet mopperen, de mensen die wel geweest zijn waren laaiend enthousiast, en we hopen dat daar toch een paar nieuwe cursisten tussen zitten. De nieuwe cursus start op 8 oktober a.s. voor meer informatie kunt u bellen met tel. 0514-560001 of kijk op www.info@duikclublemmer.nl

Tot slot nog een dankwoord voor alle vrijwilligers, middenstanders en krantredacties, die er dit jaar weer voor hebben gezorgd dat in de wijde omgeving bekend was, dat er gedoken kon worden met perslucht bij duikclub Lemmer.